Customer Service Styles™

Customer Service Styles™ (CSS) ofera o intelegere profunda a calitatii serviciilor oferite catre clientii interni sau externi si se refera la cum anume lucreaza furnizorii de servicii si cum interactioneaza cu clientii. Aceasta intelegere, completata si de masurarea celor trei dimensiuni de baza pentru servicii cu clientii (satisfactie, loialitate si recomandare) ofera organizatiilor informatiile de care au nevoie pentru a aduce calitatea serviciilor lor la cel mai inalt nivel.

Client Service

Chestionarul are 48 de afirmatii care descriu o parte dintre comportamentele si stilurile personale care pot fi manifestate de membrii organizatiei in relatia lor cu clientii (interni sau externi).

CSS a fost folosit cu succes in diverse situatii, incluzand:

Business-to-Business si relatii de Account Management;
Feedback direct al clientilor din magazinele de retail;
Dealeri auto care doresc sa afle experientele clientilor lor despre procesul de vanzare si despre serviciile oferite de companie;
Departamente Shared Services care doresc sa afle parerea clientilor interni despre serviciile oferite;
Call-center-uri care doresc sa cunoasca experientele clientilor
Combinand rezultatele CSS de la clienti cu rezultatele Organisational Culture Inventory® (OCI®) de la angajati, aveti cel mai puternic argument pentru sustinerea nevoii de transformare culturala, pentru a avea cea mai potrivita si aliniata abordare in relatiile cu clientii

Particularutati ale Customer Service Styles™ (CSS)

Coreleaza comportamentele furnizorilor cu consecintele calitatii serviciilor: satisfactia clientilor, retentia si recomandarea;
Evalueaza nu doar cum privesc clientii organizatia, dar si de ce o privesc astfel;
Se integreaza cu Organisational Culture Inventory® (OCI®) si Organisational Effectiveness Inventory® (OEI) pentru a crea o imagine de ansamblu asupra culturii interne, asupra calitatii serviciilor si a relatiilor dintre cele doua.