Organisational Effectiveness Inventory™

Organisational Effectiveness Inventory (OEI) complementeaza Organisational Culture Inventory (OCI) prin masurarea Factorilor Cauzali (Parghii pentru schimbare) ce formeaza cultura si Rezultatele culturii la nivel individual, de grup sau de organizatie.

OEI ofera o alternativa actionabila, de impact si bazata pe cercetare, la studiile clasice pentru atitudinea, opinia angajatilor, legand climatul si cultura organizationale in termeni de:
Ce percep si experimenteaza oamenii ca membrii ai organizatiei;
Impactul pe care acest lucru il are asupra a ce cred ei ca se asteapta de la ei (norme si cultura)
Cum duce cultura la rezultate importante la nivel individual (ex, implicare), la nivel de grup (ex, munca in echipa), si la nivel de organizatie (ex, adaptabilitate si calitatea serviciilor)
Acest studiu comprehensiv, mai ales cand este folosit impreuna cu OCI®, se adreseaza celor mai importanti factori si conditii ce pot influenta performanta si sustenabilitatea.
Impreuna, OCI® si OEI ofera o imagine completa a studiului pentru schimbare si a parghiilor pentru schimbare. Cu OCI® masurand Culturile Ideala si Curenta iar OEI masurand practicile si rezultatele organizationale, veti afla motive si strategii clare pentru initierea si conducerea schimbarii si a dezvoltarii.

Caracteristicile unice ale Organisational Effectiveness Inventory® (OEI)

Se integreaza cu Organisational Culture Inventory® (OCI®) pentru a oferi o “harta” completa a culturii si eficacitatii organizationale;
Se bazeaza pe ani de cercetare a factorilor ce influenteaza stilurile culturale si consecintele culturii;
Elimina presupunerile din procesul de schimbare prin posibilitatea liderilor si consultantilor de a identifica parghiile relevante si specifice pentru transformarea culturala;
Se conformeaza cu standardele academice si ofera norme si valori de referinta bazate pe un esantion din cercetare;
Este parte a Sistemului Integrat de Diagnoza, care foloseste Circumplexul HSI pentru a corela comportamentele individuale, ale managerilor, liderilor, echipelor si cele in cadrul organizatiei.